sâmbătă, 17 octombrie 2020

Sunt un ghem de somn,
Mă rostogolesc ușor
Căzând într-un abis de vise,
Însă fără să adorm.
să clipesc sau să cobor
Pe-acea pernă udă
De lacrimile unor morți.

Când stă în dormitor,
Se uită în gol, în mine,
Nu pleacă dar nici nu vine.
Însă prezența sa mă depășește,
C-un parfum cuceritor
Nu poți face să nu-l observi,
să nu te temi, de dragoste.

Când a venit spre mine,
M-a copleșit atât de tare iubirea
Că n-am putut să mă mai mișc,
să-l ating, să-i șoptesc.
Se uita nedumerit la mine,
Ca și cum n-aș vrea să-i vorbesc
Dar țipam: Te iubesc! Și a plecat.

Trec luni și se apropie de mine.
Pe marginea patului, îmi spune povești
Nu despre el sau despre mine,
despre nimeni și nimic.
E liniște și aș vrea să îl ating,
Dar frica de a nu-l spulbera e prea mare
Așa că nu o să mă mișc.

Niciodata.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu