sâmbătă, 8 aprilie 2023

 Mi-am oprit din simțuri,

Nu mai simt nimic.

Nu mai am nici foc, nici dragoste,

nimic.


Am dormit în loc sfințit,

Am visat murind.

Nu mai cred nici zei, nici oameni,

nimic.


Mi-am stâns sufletul în brațe,

Aproape a plesnit.

N-am avut iubire, călăuzire,

nimic.


Mă ajută să adorm gândul

că-ntro zi voi fi nimic.

Un comentariu:

  1. Doream sa te cunosc ,
    O dată sa zambesc
    La un chip oglindit,
    Hlizind dezamagit.

    Erai si esti o enigma;
    Săpând a te cunoaște.
    Care ar fii a mea intrebarea
    Urmatoarelor tale fapte?


    Iubesti sa inveti pe alții;
    Uimești doar prin prezența.
    Lihnită de fabulații
    Implementată în suferință.

    Aminteste-mi sa te strig !
    Nu cand ai cazut .(Doar)
    Atunci , cand m ai vazut.

    RăspundețiȘtergere